Uutta brändiä näkyvissä!
Loimme Rauma Catalle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, kattaen sekä visuaalisen ilmeen että viestinnällisen linjan sloganeineen.
Ratkaisimme GMCFinlandin palapelin
Loimme GMCFinlandille markkinointiviestinnän konseptin sekä uuden visuaalisen identiteetin logoineen ja graafisine ilmeineen.
Bluesfestivaalin viestintä uudelle taajuudelle
Bonde vastasi Rauma Bluesin 40-juhlavuoden viestinnästä ja markkinoinnista, tuoden tekemiseen suunnitelmallisuutta ja tehokkuutta.
Markkinointi räjäytti Gyytin matkustajamäärät
Hyvin suunniteltu markkinointikampanja nosti Gyytin matkustajamäärää huomattavasti edellisvuodesta. Ilmaiskampanjan aikana tehtiin lähes 60 000 bussimatkaa.
Viestinnän ja brändi-ilmeen kirkastus
Bonde suunnitteli Finnchainille uuden brändi-ilmeen, kiteytti lupauksen sloganiksi ja toteutti uudet nettisivut. Viestintäsuunnitelman myötä selkeytettiin pääviestejä sekä alettiin tuottaa säännöllistä sisältöä.
Vuosikertomus kiteyttää vuoden kohokohdat
Vuosikertomus digitaalisena tai painettuna pitää pintansa. Se on oiva tapa niputtaa yrityksen vuosi tyylikkäästi ja viestiä muun muassa strategiasta, arvoista ja vastuullisuudesta.
Suunnitelmallisuutta keittiökalusteiden markkinointiin
MaVi-Kalusteen viestinnästä on saatu suunnitelmallisempaa ja tavoitteellisempaa. Bonde auttaa yritystä niin viestinnän suunnittelussa kuin tuotannossakin.
Asiakaslehti vahvistamaan Kendall-brändiä
16-sivuinen Koneen rakastaja on laadukas julkaisu, tarkkaan konseptoitu kokonaisuus, joka tukee Kendall-brändiä.
Uusi ilme ja konsepti herättää mielenkiinnon
Datavarma konsepti ja brändi-ilme Rauman Jukulle.
Strategia ja brändi-ilme tukemaan kasvua
Bonde toimi apuna strategian päivittämisessä, suunnitteli konsernille uuden brändi-ilmeen ja kiteytti Wiklin lupauksen sloganiksi ja markkinointiteksteiksi.
Apua ennakkomarkkinointiin – Metsä Group avoimet ovet 2024
Bonde auttoi Metsä Fibreä avoimet ovet 2024 -tapahtuman ennakkomarkkinoinnissa.
Merellinen brändi-ilme ja slogan
Marina Vistalle suunniteltiin logo, slogan, visuaalinen ilme ja nettisivut.
Kiveen hakattu slogan
Brändiuudistuksessa Rauman Energia halusi korostaa Toimii.-lupaustaan sekä ottaa REO-lyhenteen virallisesti takaisin käyttöön.
Terästystä TuraSteelin viestintään
Yrityksen nimi ja ison kaivinkoneen hahmo veivät ajatukset kymmeniä miljoonia vuosia taaksepäin, ja näin syntyi konsepti “Turassic Park”.
Ilossa ollaan! -konseptilla yhdenmukaisuutta viestintään
Kotihoito 100:lle suunniteltiin viestinnän konsepti, joka toimii punaisena lankana ja ohjenuorana kaikessa yrityksen markkinointiviestinnässä.
Muottiin valetut vuodet – 50 vuotta kansien väliin
Toteutimme Muottituote Group Oy:n juhlavuoteen 130-sivuisen historiikin, julistesarjan sekä juhlakutsun.
Ol niingon gotonas in english
Bonden toimistolla syntyi uudelle International House Rauma -palvelulle logo, visuaalinen ilme ja viestinnän konsepti.
Viestintäkumppanina FB Ketjun arjessa
Viestintäsuunnitelmalla ja vuosikellolla tehokkuutta FB Ketjun viestintään.