Vuosikertomus kiteyttää vuoden kohokohdat

Vuosikertomus digitaalisena tai painettuna pitää pintansa. Se on oiva tapa niputtaa yrityksen vuosi tyylikkäästi ja viestiä muun muassa strategiasta, arvoista ja vastuullisuudesta.

Bonde auttaa useita yrityksiä viestimään vuoden kohokohdista yhdistämällä luvut, grafiikat ja muut vuoden sisällöt houkuttelevaksi kokonaisuudeksi. Vuosikertomus on tärkeä julkaisu sidosryhmille ja hyvin kiteytetty sisältö on hyödynnettävissä monikanavaisesti niin ulkoisessa kuin sisäisessäkin viestinnässä.

Nostimme tähän esimerkkejä vuosikertomuksista, joissa olemme muotoilleet kokonaisuudesta houkuttelevan lopputuloksen joko painettuna julkaisuna tai digitaalisiin kanaviin.

Hyvä vuosikertomus syntyy, kun yhdistämme:

  • Hyvän suunnittelun ja taustatyön

  • Kokemuksemme eri toimialoista

  • Sisältöjen kiteytyksen ja valokuvat

  • Taidokkaan graafisen suunnittelun


Kaipaatko sinäkin helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Edellinen
Edellinen

Viestinnän ja brändi-ilmeen kirkastus

Seuraava
Seuraava

Suunnitelmallisuutta keittiökalusteiden markkinointiin