Ratkaisimme GMCFinlandin palapelin

Teimme GMCFinlandille kattavan brändiuudistuksen – ja veimme sen heti käytäntöön.

Lähtökohta

GMCFinland on Varsinais-Suomen ja Satakunnan johtava relokaatiopalveluiden tarjoaja, joka auttaa ulkomaalaisia asiantuntijoita ja heidän perheitään kotiutumaan Suomeen. Yritys tarvitsi brändilleen uudistusta, joka kirkastaisi sen asemaa alansa edelläkävijänä ja tekisi sen kokonaisvaltaisesta ja käytännönläheisestä palveluasenteesta näkyvää ja selkeää myös ulospäin.

GMC Finland Linkedin kansikuva
GMC logo

Bonden ratkaisu

Loimme GMCFinlandille markkinointiviestinnän konseptin, joka kiteyttää yrityksen toiminnan oivaltavaan sloganiin “We Finnish the puzzle.”, kuvastaen sitä, miten GMCFinland auttaa asiakkaitaan Suomeen asettumisen monimutkaisissa prosesseissa, alusta loppuun. Loimme brändille myös uuden visuaalisen identiteetin logoineen ja graafisine ilmeineen. Uusittu brändi jalkautettiin ensimmäisenä verkkosivuille – ja jatkossa kaikkeen markkinointiviestintään. 

GMC nettisivujen mallinnos

Lopputulos

GMCFinland on tyytyväinen uudistettuun brändi-ilmeeseen. Se on saanut kiitosta myös yrityksen yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta.

Uusi ilme on raikas, selkeä ja ammattimainen. Brändäys on kekseliäs, nettisivut toimivat erinomaisesti ja asiakastarinoista on pidetty – uudistettu brändi vie nyt GMCFinlandia johdonmukaisesti eteenpäin.
— Jenny Rajahalme, toimitusjohtaja
GMC juttusarjan kuva, jossa ihmisiä ja sitaatti
GMC juttusarjan kuva, jossa ihmisiä työvaatteissa ja sitaatti
Seuraava
Seuraava

Bluesfestivaalin viestintä uudelle taajuudelle