Uutta näkökulmaa voiteluaineiden myyntiin

Kendall-voiteluaineet ovat jokaisen moottoriaan rakastavan henkilön ja yrityksen ykkösvalinta. Kendallin tuotteet ovat tunnettuja laadustaan, mutta hieman korkeampi hinta saattaa säikäyttää osan potentiaalisista asiakkaista pois.

Bonde ideoi Kendallille konseptin, jossa näkökulma käännettiin maksavasta asiakkaasta moottoriin ja koneeseen.

4.png

Konseptissa näkökulman on hyvä olla vähän erilainen, huomiota herättävä, hassu, erottuva tai muuta, joka pysäyttää ja kiinnittää huomiota. Kendallin kohdalla näkökulmaksi valikoitui kone. Sillä, jos kone saisi valita, se valitsisi parasta – eli Kendallin. Näin syntyi mainonnan ja viestinnän konseptia JOS KONE SAISI VALITA.

Jos kone saisi valita -konsepti on toiminut kirkkaana punaisena lankana markkinoinnissamme ja jopa asiakkaamme ovat ottaneet sitä käyttöön ja tuunanneet siitä omia versioitaan.

Meli Valo, Kendall

Konseptista muodostuu yrityksen markkinoinnin ja viestinnän punainen lanka, jonka tulee näkyä vahvasti joka kanavassa ja kaikessa mitä yritys tekee, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Kendalille suunniteltiin koneen näkökulmasta myös muita tekstejä, joita yritys voi viestinnässään hyödyntää: ”On se kone”, ”Ja voima on kanssasi”, ”Mä haluun kiihdyttää”.

6.png

Kaipaatko helppoutta, tehokkuutta ja viestinnällisiä elämyksiä?

Ota yhteyttä
antti.lehto@bonde.fi
0400 71 21 71