Luovuutta ja näkemystä markkinointiin ja viestintään.

Case

Azolver

nimi / logo / Brändi-ilme

bonde-case-azolver_yleis.jpg

Yhdysvaltalainen globaali teknologiayritys Pitney Bowes myi Ruotsin, Suomen, Tanskan, Norjan, Sveitsin ja Italian liiketoimintansa alkuvuodesta 2019. Uudelle yritykselle tarvittiin kokonainen brändi-identiteetti nimestä visuaaliseen ilmeeseen ja logoon.

Uusi yritys halusi olla vahvasti ratkaisemassa asiakkaidensa haasteita, mitä kautta Bonden Antti Lehto päätyi nimeen Azolver lukuisien ideointikierrosten ja erilaisten due diligence -vaiheiden kautta.

Täytyi muun muassa varmistua, ettei kyseisellä nimellä ole minkään maan kaupparekistereissä yrityksiä ja että verkkotunnukset ovat vapaana.

Bonde loi Azolverille ilmeen, jonka teemana on Open the Knot.

Tehdyt työt:

  • Nimi

  • Logo ja brändi-ilme

  • Graafinen ohjeisto

  • Lomakkeisto (esitteet, Powerpoint-pohjat, käyntikortit ym.)

  • Animaatio

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Antti Lehto
antti.lehto@bonde.fi
0400 71 21 71

 
Näyttökuva 2019-5-22 kello 11.31.55.png
Näyttökuva 2019-5-22 kello 11.32.27.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
azolver_desktop.png